Olin kuvitellut että täällä olisi suunnilleen samat pöpökannat kuin Suomessa, Euroopassa kun ollaan mutta olin väärässä. Tammikuisen sairastamisen jälkeen uskoin etten enää tulisi kipeäksi, sillä olin saanut immuniteetin - mutta olin jälleen väärässä.

Viime viikon puolessa välissä luulin tuntevani kurkussa kipua (ja kämppikseni Martinakin valitteli samaa ja taisi olla hieman kuumeessakin). Mutta tulkitsin "kurkkukipuni" vain tekosyyksi olla menemättä salille (sitäkin on tapahtunut että olen fyysesti alkanut voimaan huonosti kun en halua tehdä jotain) joten torstaina kävin Nooran kanssa GAP:issä harjoittamassa "naisten ongelma-alueen" lihaksia. Huono päätös, sillä perjantaina olo ei ainakaan ollut parempi. Päätin lepäillä perjantain. Lauantaina luulin olevani jo terveempi joten lähdin ulos. Olo ei jostain syystä parantunut sunnuntaiksi ja tänään olo on vieläkin huonompi. En usko että on kuumetta (ainakaan paljon), mutta päätä särkee, väsyttää ja on muutenkin heikko olo.

Toivottavasti olo parantuu pian sillä pitäisi lukea kokeisiin ja vaikka olen jonkun verran saanutkin luettua olisi se aika paljon tehokkaampaa terveenä.