...on kuulemma asia joita pohjoismaalaiset eivät tunne. Tai ainakin aina kun valitan että on kylmä niin mua katotaan ihmeellisesti ja todetaan "Oot Suomesta - ei sulla voi olla kylmä!" Tänään huomasin että oon tottunut tähän ilmastoon. Olin ihan jäässä kun oli vaan 16C (aurinko paistoi) ja mulla oli vaan takki, neule ja paita... Saa nähdä sitten tammikuussa, miten pärjään - kaikki pelottelee että tänne tulee oikeesti kylmä. En tosin tiedä mikä niiden "kylmä" on - ilmeisesti kuitenkin 0C yläpuolella. Ja mulla ainakin on todella tehokas lämmitys mun huoneessa joten pärjään varmaan... toivottavasti...

Tänään taas oli sähköt poikki kun tulin kotiin - ilmeisesti koko alueella koska kadutkin oli pimeenä. Onneksi kesti vaan vajaat 2h. Melkein ehdin kirota Espanjan kun oli nälkäkin.

Nyt voisin vielä hieman katsella koulukirjoja kun torstaina on välikoe Bioquímica y microbiología industrialissa. Ja ensi viikon tiistaina olisi toinen Elementos de biologíasta. Saa nähdä miten menee kun toi espanjan kirjoittaminen on vielä hieman hidasta ja on vaan tunti aikaa.