En olisi ikinä uskonut, että ihastun Espanjaan samalla lailla kuin Uuteen-Seelantiin (tosin Uuden-Seelannin luonto on kyllä vieläkin aivan ykkönen). Kun lähdin tänne tulin vain kielen takia, mutta nyt olen vakuuttunut siitä että Espanja on yksi parhaista paikoista Euroopassa. Erittäin vaikea alun jälkeen olen sopeutunut tänne todella hyvin (enää täytyy oppia kieli...). Toki täällä on vieläkin asioita joita en ymmärrä (kuten siesta ja liikenne), mutta täällä on paljon asioita jotka ovat paremmin kuin Suomessa - niistä tärkein on sää. Vaikka nyt onkin pari päivää sadetta en vaihtaisi tätä ikinä räntään, sori kaikki jotka kärsivät siellä Suomessa...

Olen viime aikoina harkinnutkin tosissani jääväni tänne kevääksi (vaikka kaikki eivät pidäkään sitä hyvänä ideana). Mutta olen todennut että vaikka täällä osataankin bilettää osaan myös halutessani opiskella täällä (tänään istuin kirjastossa lukemassa pidempää kuin olen ikinä Suomessa jaksanut) joten aion myös suorittaa pari roikkumaan jäänyt TKK:n kurssiakin. Olen myös kysellyt Erjan asunnosta ja pääsen todennäköisesti sinne kevääksi. Vaikka viihdyn nykyisessäkin Erjan asunto on hieman halvempi kuin nykyinen, aivan koulun lähellä ja parempien yhteyksien varrella.